ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ E  E SHOP  www.koukoutsa.gr , Ή ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΗΣ, ΕΝΤΟΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΙΤΟΣ , ΔΙΑΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΧΘΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ.
Επιστροφές δε γίνονται δεκτές:
Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους  υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως καλλυντικά κ.α.
Σε προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις  απαιτήσεις του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα, όπως ειδικές παραγγελίες επίπλων κλπ.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ:

ΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ
ΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΓΟΡΑΣ) ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ .
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ , ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ , ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΩΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ Ή COURIER.ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ , Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΝΤΟΣ 2 ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ <<ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ>> ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΑΣ.


ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΗ ΥΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ:

•    ΠΡΟΤΟΥ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ,ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2107546034 ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΩΡΕΣ:
ΔΕΥΤΕΡΑ -ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 09:00-14:00
•    ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ (Π.Χ. ΕΤΙΚΕΤΕΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ.
•    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ  ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΑΝ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΑΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΑΣ)
•    Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ, ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΧΕΤΕ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΗΚΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ.

Όταν παραληφθούν τα προϊόντα από την εταιρεία μας , θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους, θα εκδοθεί  πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας στο όνομα σας προκειμένου να το αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας (σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αναφέρετε στη νέα ηλεκτρονική παραγγελία στο πεδίο «Σχόλια» ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο). 

 Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η εταιρία υποχρεούται να σας αποδώσει εντός  14 ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα (αφαιρώντας τα έξοδα αποστολής, όταν πρόκειται για αγορές με δωρεάν μεταφορικά, τα οποία επιβαρύνθηκε η εταιρεία) και με το ίδιο μέσο που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Συγκεκριμένα:
•    Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος , η εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια, κατόπιν αυτής της ενημέρωσης δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του πελάτη.
•    Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σημειώνοντας IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα που αφορά.


ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Ο  πελάτης κατά την παραλαβή πρέπει να ελέγξει τα προϊόντα τα οποία παρέλαβε για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν ελαττώματα δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα, διαφορετικά, μπορεί να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας, σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών  από την παραλαβή τους προϊόντος και να αναφέρει στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνει την εταιρεία μας.


ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΦΟΣΟΝ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος, γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνο υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντός 14 ημερών από την ημέρα αγοράς  του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη


 
ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΙΜΩΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ.Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ